lördag 27 juni 2009

Matte gjorde mig, Baloo,

jätteglad idag!
Hon tog fram vår badbalja och fyllde den med vatten så jag fick svalka mig. Det var så skönt så och jag har lagt mig flera gånger i den.
Det är bara synd att den är lite liten, matte och husse håller utkik efter en större och som är rund. Kan ju inte vara en sån där barnpool i uppblåsbar plast för våra klor river sönder den så lätt.
Bilton, han gick också i och blötte sig några gånger under dagen.
Men Hebbe, honom fick matte ställa ner i vattnet så han skulle svalka tassarn.
Han gillar det inte alls. Efter första gången så sprang han in och gömde sig. :)
Hoppas nu bara att matte och husse fortsätter att fylla den med vatten när det är varmt.
Men de är lite konstiga för de vill inte att vi ska springa in i huset direkt efter att vi legat i vattnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar